maanantai 1. elokuuta 2016

Lopparin työstämistä

  Olen viime päivinä keskittynyt mahdollisuuksien mukaan lopputyöni kasaamiseen. Nyt kun se kulkee, kannattaa tehdä. Joinain päivinä sitä tuijottaa tyhjillä silmillä ruutua eikä saa mitään aikaiseksi, mutta silloin kun tekstiä pukkaa niin kannattaa antaa sen tulla ;) Tänne blogin puolelle sitä ei ole sitten riittänytkään.

 Kouluhommien osalta olen hyvässä vaiheessa; ainoastaan lopputyö ja kurssin kokoava portfolio puuttuu. Kaikki muu on valmiina.

  Koulut alkaa kahden viikon päästä ja silloin meidänkin arki muuttuu, kun isäntäkin lähtee koulunpenkille. Ylöjärvi otti subjektiivisen päivähoito-oikeuden käyttöön ja se vaikutti meihin meikäläisen vuoksi. Nuorempi ei siis saa enää olla päikyssä kokopäiväisesti arkena. Eli puolet päivistä se on mun kanssa kotona, puolet päikyssä. Vähän se siis rajoittaa mun omaa harrastamista, mutta näin se nyt menee, kun ylemmiltä tahoilta niin määrätään.



  Taekwon-do jatkuu kun koulut alkaa, ja meidän treenipäiviksi osuivat keskiviikko ja perjantai (ja treeniaika kasvoi puoleentoista tuntiin...). Lauantain treenit skippaan suosiolla (olisivat ottelua, joka ei ihan oo mun mielenkiinnon kohteita), mutta menin kuitenkin nappaamaan lasten ryhmässä apuohjaajan pestin, joten tungin sitten itseni taas kunnolla soppaan :D Tosin me vaihdellaan isännän kanssa hukeja ja olen tehnyt selväksi, että jos se on mulle liikaa, niin sitten ei pysty kykenemään. Jos nuorimmaiselle vapautuu paikka omaan ryhmään, niin mulle olisi kuulemma käyttöä saman päivän soveltavassa taekwon-dossa (eli erityistarpeisten lasten ryhmässä), joka kieltämättä kuulostaa houkuttelevalta ;) Tilasin muuten itselleni kevyemmän puvun, jotta pystyn saamaan harkoista enemmän irti. Tai siis olemaan kuolematta kuumuuteen niiden aikana.

  Työharjoittelujen myöntäminen on vielä epävarmaa, ja todennäköisesti sitä ei tullakaan myöntämään kuin joku lyhyt pätkä. Mutta ei se oikeastaan mua haittaa. Koska kaikki tehtävät on tehty, niin voin syksyn tarvittaessa paikata omaehtoisella kirjapänttäyksellä. Mulla on jokunen vammaryhmä, josta kaipaisin itselleni lisätietoa.

  Hevosen selästä on taas tullut se parin viikon tauko, joten aloin jo miettimään pitäisikö riistää pappa laitumelta mun kanssa käpöttelemään. Varasin kuitenkin itselleni ratsitunnin vanhojen tallikavereideni ratsastuskoululta ja hurautan keskiviikkona päivällä sinne. Kävin siellä reilu vuosi sitten hakemassa tatsia ratsastamiseen, joten hyvä käydä päivittämässä miltä nyt näyttää ;) Varmaan yhtä kamalalta, mutta so what!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hae tästä blogista

Suositut tekstit