perjantai 17. kesäkuuta 2016

Vammaisratsastusleirille!

  Menin ja ilmoittauduin elämäni ensimmäiselle vammaisratsastusleirille. Korkkasin siis viimeisenkin etapin tällä polulla, nimittäin kauan sitä tuli mietittyä, että mitä hittoo minä siellä teen... Kaikkien niiden muiden keskellä. No, teen samaa kuin ne muutkin - opettelen ratsastamaan :)

  Mikä mua innosti ilmoittautumaan juuri nyt? Se, että se on ratsastussimulaattorileiri. Itse en ole koskaan simulaattoria kokeillut, mutta kiinnostaa todella paljon kokeilla! Nyt tulee kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

  http://www.ratsastus.fi/EnrolmentClient/info.aspx?Key=4269C8F77FA5F06A53FD4999231E2512

   Vitsi mä olen innoissani! Siellä on nimittäin vielä kolmaskin kärpänen tarjolla samaan kärpäslätkään. Mun erittäin hyvä MS-ystävä osallistuu myös ja nyt meillä on vihdoinkin pitkästä aikaa mahdollisuus parantaa maailmaa (tai pikemminkin MS-tautia) yhdessä. Vertaistuki potenssiin tuhat ja kun se vielä on MS + ratsastus -vertaistukea niin *pyörryin just*.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hae tästä blogista

Suositut tekstit