keskiviikko 15. kesäkuuta 2016

Ja vieläkin parempaa

  Kun hevonen koskettaa sielua oikein isolla kädellä, niin ei siinä parane vastaan pyristellä. Ei voi mitään, Kaisa vaan on raivannut tiensä mun sydämeen, eikä poistu sieltä näköjään millään. Se hevonen lukee mua ilmeisesti paremmin kuin minä sitä. Se on sen aiemminkin näyttänyt ja näytti taas tänään. Koska oli taas lämmin päivä ja tiedossa astetta vetämättömämpi tunti, niin mielessäni ajattelin selkään noustessani, että ois paljon kivempi lähteä maastoon kuin mennä kentällä tuuppauksen yritystä. Mitä tekee Kaisa? Kävelee rampilta suoraan kentän portille odottamaan. Se oli mun kanssa ilmeisesti täysin samaa mieltä :D Oikeesti, se vei mut kolmesti siihen portille seisomaan! Mietin siinä jo itsekseni, että näinkö se tosiaan lukee mun ajatukset :)

  Pakko oli kuitenkin tyytyä siihen kenttään. Ja Kaisa on siitä niin ihana, että mitä tahansa sen kanssa tekeekin, niin aina mulla on kivaa! Vaikkei se hevonen kulkis askeltakaan kelvollisesti, niin silti mulla on ihan älyttömän kivaa sen kanssa. Vaikka se kulkis niin päin arsea kuin hevonen ikinä voi kulkea, niin mulla on ihan megalomaanisen kivaa.

  Taas se kuskas mua laukassa kuin märkää rättiä, mutta mitä väliä. Mulla oli kivaa. Vaikka meidän laukkatyöskentely oli nosto - kaksi askelta - siirtyminen käyntiin (koska kolmannella askeleella se irtosi tumpusta), niin mulla oli tosi kivaa.

  Ja tässä tulee se jäätävän kylmä fakta:

Juuri tätä on (tai ainakin pitäisi olla!) ratsastus kaikessa hienoudessaan!


  Jos itsellä on hyvä fiilis tunnin jälkeen, niin ratsastaminen on tehnyt tehtävänsä. Ainakin mulle itselleni se on niin. 

  Jos Kaisan tiivistää kahteen sanaan, niin mulle se on Heaven Sent. Jos vertaan Kaisaa ja Siniä toisiinsa, niin Z kyllä sopii mulle ratsastuksellisesti paremmin, mutta Kaisa on Kaisa omassa ainutlaatuisuudessaan ja siinä on kaikki ominaisuudet, joita hevosessa arvostan. Ratsastus tulee vasta kaiken muun jälkeen, joten jos se nyt ei ihan luonnistu niin so what. Jos hevonen voi kietoa pikkusormensa ympärille, niin sen Kaisa on tehnyt. Kolmatta kertaa mun elämässä <3 Feel blessed!!

                                                    (Hetki lepoa ennen tuntia...)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hae tästä blogista

Suositut tekstit