sunnuntai 19. helmikuuta 2017

I WILL be back!

 Nyt mun on pakko kirjoittaa tämä viesti. Olen todella otettu ja hieman jopa liikuttunut kaikista niistä kyselyistä, joita olen muutaman kuukauden aikana saanut. Koska pääsee? Missä pääsee? Mulla on jopa listaa ihmisistä, jotka haluavat päästä heppailemaan heti, kun mulla on mahdollisuus ottaa. Ja kiitos siitä! Se osoittaa, että te tarvitsette mua ja mun osaamista <3

  Tällä hetkellä tilanne on kuitenkin se, että en voi muuta kuin odottaa. Jos haluaa johonkin suuntaan osoittaa syyttävällä sormella, niin se kohdistuu kaupunkiin, joka näyttää samanaikaisesti sekä vihreää että punaista valoa. Ne on ihan toiset ihmiset, jotka työskentelee tälläkin hetkellä asian eteen, mutta itse henkilökohtaisesti en voi muuta kuin odottaa. Ja odotellessa työstää neljää hevosta palvelemaan paremmin juuri teidän tarpeita, ja samalla katsella toisella silmällä markkinoita, josko sieltä eteen hyppäisi kaksi-hevosta-yhdessä-paketissa -tapaus.

  Mutta lupaan sen, että jossain kohtaa mun osaaminen on taas teidän käytössä! En tiedä koska, mutta se tulee tapahtumaan!

  Odotellessa jos haluat ja sulla on paikka, niin tulen mielelläni jeesaamaan juuri sun heppailun kanssa, jos aikataulut saadaan sopimaan. Kysy rohkeasti! En pure, vaikka joskus siltä ehkä näytänkin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hae tästä blogista

Suositut tekstit