keskiviikko 12. lokakuuta 2016

Vikinää

  Viimeisen kuukauden ajan on taas vikisty MS:n heitellessä omia kapuloitaan rattaisiin. Sinänsä tässä ei oo ollut mitään hätää, mutta harrastukset ja muu aktiviteetti pakkaa taas jäädä olemattomiin.Työharjoittelun aikana se on ykkösprioriteetti näistä ja mun pitää taas laskea käytettävissä olevat lusikkani sen mukaan. (Lusikkateoria)

  Tänään olin pitkästä aikaa Herra Hoon a.k.a. suokkipapparaisen luona. Kävin vain hoitelemassa ja tsekkaamassa herran kondiksen. Jätkä tuli niin innoissaan mua vastaan portille, että otti innostuksissaan tällin langoista. Meni tietty mun piikkiin hevosen kupolissa :D On ollut ihan kauhean huono omatunto siitä, etten ole toukokuun jälkeen ehtinyt kuin pari kertaa laitumella käymään morjestamassa. Nyt yritän kaikin keinoin saada järjestettyä aikaa tällä muruselle ruunalle. Sitäpaitsi se on mun ensteks paras fyssari, joten kuntoutumisen nimissäkin on pakko yrittää. Nappasin hepan suitset kotiin pestäväksi, mutta kotona huomasin, etteivät ne ole HH:n suitsia nähneetkään. Pesin ne kuitenkin, joten toivottavasti niiden omistaja - kuka onkaan - arvostaa ilmaista suitsienpesupalvelua :D Sattuuhan sitä.


  Samoin taekwon-do -harrastus on vähän huonolla mallilla. Osaksi kipsin takia, osaksi voimavarojen puutteen. Näyttää siltä, että joulun vyökokeisiin ei mun käyntikerrat riitä, mutta toisaalta ei riitä taidotkaan. Tuntuu, että koko syyskausi on junnannut paikallaan. Mutta onko sillä toisaalta niin väliä. Vaikka mulla on vähän "kaikki mulle heti nyt" -asenne, niin MS-tauti itsessään on opettanut hyvin paljon sietämään sitä, että nyt ei vain tapahdu.

  Lauantaina on ensimmäiset vammaisratsastuskisat Harmoniatallin historiassa. Ja ekat itselle, ihan sivusta seuraajanakin. En ratsasta itse. Jonain päivänä kyllä. Kunhan on hevonen käytettävissä ja treenikertoja alla sen verran, että kehtaa radalle lähteä. Kiva kuitenkin nähdä, kun muut kaltaiset tuuppaavat menemään. Hengessä mukana!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hae tästä blogista

Suositut tekstit