perjantai 23. joulukuuta 2016

Voittaja!

  Allekirjoittaneella on surkean huono tuuri aina kun puhutaan arvonnoista tai arpajaisvoitoista. Olen tasan kerran voittanut arpajaisista; lapsena, miesten kalsarit. Ei kovin mieltä ylentävä kokemus, vai mitä...?

  Sitten unohdetaan arvonnat hetkeksi ja puhutaan ihan muusta. Tammikuussa järjestetään Ratsastuskeskus Ainossa Working Equitation tutuksi -tilaisuus. Mua kiinnostaa todella paljon kaikki, millä saada mielenkiintoa ja vaihtelua erityis- (ja miksei tavistenkin) tunteihin. Pariin otteeseen olen jo ollut lähdössä seuraamaan mitä WE käytännössä on ja kuinka sitä voi soveltaa, mutta aikataulut eivät ole koskaan natsanneet. Nyt sitten ajattelin väen väkisin tunkea itseni tähän tapahtumaan.

  Tarkemmin ajatellen aloin kuitenkin vetämään puihin, kun katsoin lippuhintoja. (https://www.ticketmaster.fi/event/working-equitation-tutuksi-lippuja/195857) Tuohon tulee kuitenkin vielä bensakulut ja muut päälle, joten kustannusepäileväinen henkilö minussa alkoi taas arpoa. Jos sittenkin odotan tilaisuutta, jolloin vastaava olisi lähempänä?

  Nyt palataan niihin arvontoihin. Universumi tietää, että hyötyisin tuosta tilaisuudesta, joten se järjesti mulle arvonnassa 2 lippua kyseiseen tapahtumaan!! Minä, joka en ikinä voita mitään (paitsi miesten kalsarit), voitin jotain!?!



  Nyt mun on siis "pakko" mennä ja olen siitä enemmän kuin iloinen!! Toinen lippu on siis tarjolla jollekin, joka kokee kiinnostusta asiaan ja haluaa lähteä mun kanssa :)

  Tapahtuman FB-sivut ovat täällä.

2 kommenttia:

  1. Lipun viivakoodista ei kannata laittaa kuvaa! :) harmi kun itse en pääse tuona ajankohtana

    VastaaPoista
  2. Damn, hyvä kun täällä käy tarkkasilmäisiä lukijoita!! Eipä tullut sitten pieneen mieleenkään. Mulla taitaa vieläkin olla sellainen lapsentasoinen usko ihmisten hyvyyteen :) Korjattu!! Kiitos!!

    VastaaPoista

Hae tästä blogista

Suositut tekstit