keskiviikko 16. syyskuuta 2015

Ei tänään.

   Joskus on niitä hyviä tunteja, joskus vähän vähemmän hyviä (ja toisinaan katastrofaalisia). Tänään oli vähemmän hyvä. Taivaan tähtikartat ei tänään olleet kohdillaan, ei sairauden eikä minkään muunkaan kannalta, joten eipä siinä jäänyt juuri jälkikasvulle kerrottavaa. Itse en löydä ratsastustunnista mitään hyvää sanottavaa, tosin opettaja jostain väkisin sitä näytti kaivavan. Mahtava tyyppi, me like! Alina taas on suorastaan ärsyttävän fiksu eläin. Se on monesti semmoinen jäkittävä liimakenkä (mutta se sopii mulle, sillä oon noita liimakenkiä puskenut koko ikäni eteenpäin, joten se ei todellakaan ole ongelma ;) ), mutta tänäänpä se sitten hoksasi, että kun ei kerran pysty jumittamaan niin...juostaan sitten alta pois!!

   Tää eläin kyllä löytää ratsastajan heikon kohdan ja käyttää sitä siekailematta hyväkseen :D Mä oon aina hätää kärsimässä sen kanssa, kun pitäis olla koko paketti kohdallaan tai se livahtaa jostain pois. Tykkään, että hevonen haastaa, mutta joskus ois kiva kun tää ratsastaminen olis vähän helpompaa ;)

  Sattui mun edesmenneen hevoseni kengittäjä olemaan hommissa samaan aikaan (juurikin tätä mun pakenevaa liimakenkää laittamassa) ja tuli vähän muisteltua vanhoja aikoja. Mä huomasin, että on niin mukava jutella, kun toinen tietää ja tuntee sieltä edellisestä elämästä ja ymmärtää vielä, ettei se homma oikein enää luonnistu samaan malliin. Mä huomaan kehittäväni itselleni kamalaa painetta siitä, kun ympärillä on uusia ihmisiä ja uusia odotuksia. Ne muodostaa musta kuvan sen perusteella mitä ne näkee, ja se näky ei missään nimessä ole meikäläistä imarteleva.

                                          (kuvan hevonen ei liity blogipostaukseen)

   Sain myös ratsastussaappaat lahjoituksena eräältä vanhalta heppatutulta (kiitos vielä jos tätä luet <3 ) ja nekin sotki pakettia omalta osaltaan. Mun jalat tuntui niin kevyiltä, etten oikein tiennyt missä ne sijaitsevat. (Aika jännä, koska ennen vanhaan ne vain tukevoitti jalkaa, nyt toi malli tuntui olevan niin kevyt ja virtaviivainen, että ihan kuin ei ois ollut jalkoja ollenkaan!) Ehkä mä niihin vielä totun.

   Huomenna suunnataan kollegan kanssa Ypäjälle valtakunnalliseen Green Care -alan päätapahtumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hae tästä blogista

Suositut tekstit